RcaPedia foloseste module cookie pentru analiza, continut personalizat si reclame. Rasfoirea RcaPedia inseamna acceptul acestor utilizari.
Acasa - Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal - Reclamatii - Termeni si conditii de utilizare si de incheiere - Politica de folosire a cookie-urilor
Asigurarea RCA
Asigurarea CASCO pentru FIECARE
Asigurarea de Tractare Auto
Asigurarea CMR
Asigurarea ROTR
Asigurarea de raspundere fata de calatori si bagaje
Asigurarea Biciclistilor
Asigurarea de Malpraxis Medical
Asigurarea de raspundere civila profesionala a avocatilor
Asigurarea de raspundere civila profesionala a arhitectilor
Asigurarea locuintei (obligatorie si/sau facultativa)
Asigurarea de calatorie in strainatate
Asigurarea de sanatate privata
Cum se comanda corect o asigurare RCA ?
Legea 132/2017 (Legea RCA) explicata
Ce este contractul RCA si cu ce difera fata de polita RCA ?
Riscurile acoperite si excluderile contractului RCA
Descrierea procesului de despagubire RCA
Tarifele de referinta RCA
Asiguratul cu risc ridicat
Decontarea directa RCA
Inlocuirea temporara a vehiculului avariat
Obligatiile asiguratului RCA
Asigurarea RCA multipla
Conducatorii auto in asigurarea RCA
Documentul Carte Verde
Verificarea asigurarii RCA
Cererea de despagubire RCA si cuantumul despagubirilor
Accident cu vehicul neasigurat RCA
Informatii despre schimbarile RCA din 2016
Asigurare RCA pentru inmatriculare / transcriere
Asigurare RCA pentru numar provizoriu
Informatii despre sistemul Bonus-Malus
Cum transferam clasa Bonus-Malus ?
Uniformizarea clasei B/M pentru PF
Informatii despre baza de date CEDAM
Cum se suspenda contractul RCA ?
Incetarea / desfiintarea / denuntarea contractului RCA
Restituirea primei de asigurare RCA
Fondul national de protectie
Suspendarea inmatricularii
Plata si livrare
Despre noi
Cum preluam o comanda si metode de plata explicate
Mandatul de brokeraj
Legea 191/2015 - Completari la Legea PAD
Informatii despre polita PAD
Ce fac in caz de dauna PAD ?

RCA Ieftin

comenzi@rcapedia.ro
2017.31
Sambata : 10.00 - 16.00
  • MyAccount
  • Termeni si conditii de utilizare si de incheiere


    Offline de 10 ani
    inca din 2007.
    Online din 2010
    prezenti oriunde.
    75.000 de contracte
    de asigurare.
    Prezentare termeni si conditii de utilizare si de incheiere

    Prin utilizarea site-ului www.rcapedia.ro se intelege ca utilizatorul a citit prezentul regulament si si-a dat acordul asupra clauzelor stipulate in el:

    1. Prestatorul de servicii

    1.1 Politele de asigurare sunt emise de catre asiguratori prin intermediul brokerului de asigurare PREVENTIV INSURANCE BROKER autorizat de catre AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA si inmatriculat in Registrul brokerilor de asigurare - cod unic RBK-754.
    1.2 Adresa de corespondenta : Mangalia, B-dul Callatis, Nr. 11, Bl. MG29, Sc. B, Ap. 27, CAMERA 1, jud. Constanta.
    1.3 Adresa de email : comenzi@rcapedia.ro
    1.4 Numar de FAX : 0241524453
    1.5 Activitatea principala a prestatorului de servicii este identificata in codul CAEN la pozitia 6622 - Activitati ale agentilor si broker-ilor de asigurari.

    2. Definitii

    2.1 Termenii utilizati in Termeni si conditii se definesc astfel:
    - utilizator - orice persoana fizica sau reprezentant al unei persoane juridice care acceseaza site-ul si utilizeaza oricare din paginile acestuia in scop informativ sau in scopul plasarii unei comenzi.
    - Site - sau pagina de internet reprezinta ansamblul/ sistemul paginilor www accesibile pe internet la adresa https://www.rcapedia.ro/ reprezentand colectia de documente statice si dinamice, continand folderele grafice, scripturile si alte elemente de natura tehnico-informationala unite prin relatii reciproce, destinata incheierii contractelor de asigurare sau informarii utilizatorilor despre conditiile de asigurare, situatiile neprevazute cu care se pot confrunta ca si obligatiile statutului de asigurat.
    - Asigurat - persoana fizica sau juridica detinatoare a unui contract de asigurare cu un asigurator; calitatea de asigurat atrage dupa sine in mod automat acordul asupra conditiilor de asigurare si obligatiilor partilor implicate in incheierea lui, in momentul efectuarii platii.
    - Asigurator - persoana juridica romana sau straina ori societatea mutuala, autorizata in conditiile Legii nr.32/2000 privind societatile de asigurare si supravegherea asigurarilor, sa exercite activitati de asigurare;
    - date cu caracter personal - conform Legii nr.677/ 2001 termenul este definit astfel: orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;
    - contract la distanta - contractul de furnizare de servicii financiare incheiat intre prestatorul de servicii si asigurat, in cadrul unui sistem de vanzare la distanta sau al unui sistem de furnizare de servicii organizat de catre prestatorul de servicii care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

    3. Drepturile si obligatiile prestatorului de servicii

    3.1 Prestatorul de servicii se obliga sa faca demersuri si sa depuna toate eforturile pentru a proteja pagina de internet si informatiile transmise prin utilizarea de diverse scripturi de protectie si a variate protocoale de acces parolat pe serverul bazei de date.
    3.2 Prestatorul de servicii se angajeaza sa puna la dispozitie pe site toate informatiile primite de la societatile de asigurare pentru ca utilizatorul sa poata alege in mod informat.
    3.3 Prestatorul de servicii se angajeaza sa preia in ordinea sosirii comenzile primite intr-un interval de maxim 4,5 ore de la salvare in timpul programului de lucru.
    3.4 In momentul lansarii comenzii prestatorul de servicii are dreptul si va inregistra data lansarii comenzii, ora precum si adresa IP de la care utilizatorul a lansat comanda.
    3.5 Prestatorul de servicii are dreptul sa solicite orice document necesar stabilirii interesului asigurabil in vederea eliminarii fraudelor.
    3.6 Prestatorul de servicii are dreptul sa anuleze o comanda atunci utilizatorul refuza prezentarea documentelor solicitate sau cand constata rea-vointa a acestuia.
    3.7 Daca polita de asigurare comandata nu poate fi emisa conform datelor comenzii lansate de catre utilizator ori din cauza netransmiterii documentelor solicitate de catre prestatorul de servicii utilizatorului iar plata primei de asigurare a fost initiata cu ajutorul platilor online cu cardul deblocarea sumei din contul utilizatorului se realizeaza in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 48 de ore de la instiintarea utilizatorului de catre prestatorul de servicii asupra situatiei la cererea scrisa a utilizatorului.
    3.8 Prestatorul are dreptul sa anunte utilizatorul prin orice mijloc de comunicare (posta electronica, SMS, telefon) de apropierea datei de expirare a asigurarii ce face obiectul comenzii ori legat de alte solicitari sau informari ce pot aparea pe parcursul perioadei asigurate.
    3.9 Prestatorul de servicii nu raspunde pentru nici o paguba (directa sau indirecta) adusa utilizatorului sau oricarei alte parti, referitoare la utilizarea acestui site si a informatiilor pe care acesta le cuprinde sau orice alte pagube sau vatamari cauzate de erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, virusi sau orice alti factori similari.
    3.10 Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, prestatorul de servicii nu poate fi raspunzator de inexactitati care pot aparea pe acest site. Este posibil ca unele tarife afisate/oferte transmise sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi sau a transmiterii unei oferte catre client cu un pret eronat, prestatorul de servicii are dreptul sa anuleze comanda utilizatorului sau sa revina si sa corecteze oferta transmisa acestuia.

    4 . Drepturile si obligatiile utilizatorului

    4.1 Utilizatorul are obligatia sa citeasca conditiile generale de asigurare, informatiile pentru client si conditiile specifice puse la dispozitie pe site.
    4.2 Utilizatorul este de acord cu incheierea contractului de mandat in brokeraj incheiat la distanta in momentul lansarii comenzii.
    4.3 Lansarea cererii/ofertei pe site-ul www.rcapedia.ro reprezinta acordul absolut al utilizatorului privind acceptarea tuturor prevederilor din prezentul document.
    4.4 Pentru lansarea comenzii utilizator se obliga sa completeze toate campurile solicitate de aplicatia pusa la dispozitie in acest sens pe www.rcapedia.ro.
    4.5 Utilizatorul are obligatia sa salveze o comanda folosind numai date reale si conforme documentelor ce vor sta la baza onorarii comenzii.
    4.6 Utilizatorul are dreptul sa revina oricand asupra datelor completate inainte de lansarea comenzii apasand butonul "Modifica datele".
    4.7 Utilizatorul accepta pretul afisat pe site si a modalitatilor de plata disponibile in momentul lansarii comenzii.
    4.8 Utilizatorul se obliga sa trimita prin email sau FAX orice document necesar si solicitat pentru finalizarea comenzii.
    4.9 Refuzul utilizatorului de netrimitere a unuia sau mai multor documente solicitate se considera solicitare de anulare a comenzii.
    4.10 Modalitatile de plata ce pot fi alese de utilizator sunt : plata online cu cardul, plata in numerar (ramburs) sau prin transfer bancar cu ordin de plata. In anumite cazuri impuse de furnizorii externi ai prestatorului de servicii se poate limita accesul numai la anumite metode de plata.
    4.11 Dupa efectuarea comenzii utilizatorul primeste un mesaj de instiintare a salvarii comenzii in care este specificat numarul comenzii. De asemeni utilizatorul primeste prin email la adresa de email furnizata in cadrul comenzii un email de confirmare a comenzii ce contine toate datele comenzii lansate. Utilizatorul are obligatia de a se asigura atat inainte de lansarea comenzii cat si dupa lansarea acesteie (prin verificarea datelor primite prin email) asupra corectitudinii datelor comunicate.
    4.12 Utilizatorul intelege si accepta ca in cazul platilor online cu cardul procesatorul de plati nu are nici o obligatie fata de utilizatorul de a suporta vreuna din cheltuielile legate de denuntarea unilaterala de catre utilizator a contractului incheiat intre utilizator si prestatorul de servicii si ca nu raspunde in nici un fel fata de acesta.
    4.13 Utilizatorul are dreptul de a isi exercita dreptul de a denunta unilateral contractul pe parcursul perioadei de denuntare unilaterala de 14 zile calendaristice de la incheierea contractului/primirea politei si a conditiilor contractuale, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv, respectiv de 30 de zile calendaristice pentru denuntarea unilaterala a contractelor care au ca obiect asigurarile de viata cu mentionarea expresa ca in cazul asigurarilor obligatorii de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule se aplica reglementarile specifice acestei asigurari.
    4.14 Utilizatorul se obliga ca in momentul livrarii sa fie prezent la adresa de expeditie specificata in comanda sau sa desemneze o alta persoana sa fie prezenta in locul sau pentru finalizarea livrarii.
    4.15 Utilizatorul declara ca a luat la cunostinta :
    a. prevederile cu privire la dreptul consumatorului de a apela la solutionarea alternativa a litigiilor din R4/2016 si conform OG 38/2015;
    b. conditiile de accesare a procedurilor de solutionare a litigiilor :
    - conform art.23 pct 2 - Entitatile autorizate, reglementate si/sau supravegheate de catre A.S.F, dupa caz, au obligatia sa informeze consumatorii cu privire la faptul ca entitatea careia i se pot adresa este SAL-FIN;
    - conform art.23 pct 3 - Entitatile autorizate, reglementate si/sau supravegheate de catre A.S.F. nu pot refuza solutionarea litigiului in cadrul SAL-FIN in cazul in care consumatorul si-a exprimat in mod expres si voluntar optiunea de solutionare.
    4.16 Utilizatorul este integral responsabil de informatiile transmise la momentul lansarii comenzii. Daca polita a fost emisa, informatiile nu se mai pot modifica. In acest caz, clientul isi asuma integral responsabilitatea pentru datele incorecte, care pot duce la o diferenta de plata si chiar la invalidarea politei respective. In cazul aparitiei unor astfel de erori, clientul isi asuma obligatia de a plati diferentele de prima rezultate sau alte sume aparute ca rezultat al furnizarii eronate a datelor de comanda a politei.
    4.17 Utilizatorul accepta ca prestatorul de servicii nu poate fi tras la raspundere sub nici o forma pentru neplaceri cauzate de furnizarea de catre clienti a unor informatii incorecte sau incomplete.

    5. Clauze cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal

    5.1 Prestatorul de servicii este inscris in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal cu numarul de inregistrare 16822.
    5.2 Conform legii 677/2001 cu privire la protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal asa cum prevad dispozitiile art. 12,13,14 si 15 asiguratul persoana fizica isi poate exercita dreptul de a fi informat, de acces si interventie asupra datelor precum si dreptul de opozitie.
    5.3 Asiguratul persoana fizica isi poate exercita drepturile prevazute la art.12 alin. (1), depunand la sediul central al prestatorul de servicii o cerere scrisa, datata si semnata.
    5.4 Toate datele personale furnizate de utilizator operatorului prin intermediul site-ului sunt necesare si colectate pentru identificarea celei mai avantajoase oferte pentru client/ utilizator si sunt prelucrate si utilizate pentru finalizarea comenzii al carei valabilitate este strans conditionata de autenticitatea lor.
    5.5 Prestatorul de servicii depune toate eforturile pentru a asigura confidentialitatea tuturor datelor furnizate de catre utilizator. Utilizatorul are obligatia de a furniza datele cerute complet, corect si adevarat pentru finalizarea comenzii. Furnizarea gresita a acestora atrage dupa sine penalizari in conformitate cu legea, iar furnizorul lor se face responsabil de suportarea acestora.
    5.6 Utilizatorul furnizor al datelor personale are tot dreptul de acces, de interventie si opozitie asupra datelor furnizate conform Legii 677/ 2001.
    5.7 Utilizatorul poate renunta in orice moment la utilizarea site-ului sau poate cere incetarea imediata a prelucrarii datelor furnizate situatie in care va depune/transmite la sediul central al operatorului, la adresa de corespondenta : Mangalia, B-dul Callatis, Nr. 11, Bl. MG29, Sc. B, Ap. 27, CAMERA 1, jud. Constanta o cerere scrisa, semnata si datata in care va preciza acest lucru.

    6. Comunicarea intre parti

    6.1 Comunicarea efectuata in legatura cu serviciul prestat trebuie sa fie realizata prin posta electronica la adresa de email a prestatorului de servicii sau prin intermediul sectiunii de Contact ori pe FAX si trebuie sa contina numarul comenzii, adresa de corespondenta precum si descrierea problemei.
    6.2 Comunicarea se considera ca a fost efectuata la momentul in care este primita de catre destinatar. Comunicarea prin posta electronica se considera ca a fost primita de catre destinatar in ziua expedierii cu succes a comunicarii. Expedierea se considera nereusita daca expeditorul primeste un mesaj de nelivrare.
    6.3 Prestatorul de servicii se angajeaza sa raspunda comunicarii primite in termen maxim de 30 de zile de la data primirii acesteia tot prin posta electronica la adresa de corespondenta comunicata de catre expeditor in cadrul comunicarii.

    7. Conditii de returnare a politelor de asigurare de catre utilizator

    7.1 Prestatorul de servicii are obligatia ca la solicitarea utilzatorului sa corecteze si sa retransmita catre utilizator polita de asigurare emisa ce contine informatii/date incorecte sau incomplete, in conditiile in care utilizatorul a furnizat in formularul de comanda informatii corecte si complete. In aceasta situatie, retransmiterea politei corectate catre utilizator se va face pe cheltuiala prestatorului de servicii.
    7.2 In situatia in care utilizatorul constata la momentul livrarii faptul ca in polita RCA sunt mentionate date eronate, din vina utilizatorului care a trecut in formularul de comanda date/informatii gresite, neconforme cu realitatea, acesta poate solicita, dupa caz, indreptarea erorilor si livrarea unei polite ce contine date corecte, suportand in acest caz taxa de transport in cuantumul comunicat de catre prestatorul de servicii.

    8. Litigii

    8.1. Partile au convenit ca toate neintelegerile privind prezentul contract sa fie rezolvate pe cale amiabila de reprezentantii lor.
    8.2. In cazul imposibilitatii realizarii unei intelegeri, solutionarea litigiului este de competenta instantei de la sediul prestatorului de servicii.

    9. Dispozitii finale

    9.1 Limba intrebuintata in relatiile dintre utilizator, asigurator si prestatorul de servicii este limba romana.
    9.2 Prestatorul de servicii are dreptul sa modifice unilateral prevederile din prezentul document.
    9.3 Prestatorul de servicii nu raspunde pentru nici o paguba (directa sau indirecta) adusa utilizatorului sau oricarei alte parti, referitoare la utilizarea site-ului www.rcapedia.ro de catre dvs. sau alta persoana sau pentru orice alte pagube sau vatamari cauzate de defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie, virusi sau orice alti factori similari.
    9.4 Prestatorul de servicii ofera pe site si legaturi catre alte site-uri, considerate a fi utile. Deoarece acestea nu se afla sub autoritatea sau sub controlul sau, prestatorul de servicii isi declina orice raspundere privind continutul acestora.
    9.5 Textele actelor legislative prezentate au un caracter informativ, iar prestatorul de servicii nu isi asuma raspunderea pentru consecintele juridice generate de folosirea acestora. Textele oficiale ale actelor normative sunt cele publicate în Monitorul Oficial al Romaniei.

    Aplicatia RcaPedia