Acasa - Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal - Reclamatii - Termeni si conditii de utilizare si de incheiere - Politica de folosire a cookie-urilor
Asigurarea RCA
Asigurarea CASCO pentru FIECARE
Asigurarea de Tractare Auto
Asigurarea CMR
Asigurarea ROTR
Asigurarea de raspundere fata de calatori si bagaje
Asigurarea Biciclistilor
Asigurarea de Malpraxis Medical
Asigurarea de raspundere civila profesionala a avocatilor
Asigurarea de raspundere civila profesionala a arhitectilor
Asigurarea locuintei (obligatorie si/sau facultativa)
Asigurarea de calatorie in strainatate
Asigurarea de sanatate privata
Cum se comanda corect o asigurare RCA ?
Legea 132/2017 (Legea RCA) explicata
Ce este contractul RCA si cu ce difera fata de polita RCA ?
Riscurile acoperite si excluderile contractului RCA
Descrierea procesului de despagubire RCA
Constatarea amiabila
Tarifele de referinta RCA
Asiguratul cu risc ridicat
Decontarea directa RCA
Inlocuirea temporara a vehiculului avariat
Obligatiile asiguratului RCA
Asigurarea RCA multipla
Conducatorii auto in asigurarea RCA
Documentul Carte Verde
Verificarea asigurarii RCA
Cererea de despagubire RCA si cuantumul despagubirilor
Accident cu vehicul neasigurat RCA
Informatii despre schimbarile RCA din 2016
Asigurare RCA pentru inmatriculare / transcriere
Asigurare RCA pentru numar provizoriu
Informatii despre sistemul Bonus-Malus
Cum transferam clasa Bonus-Malus ?
Modificarea clasei B/M pentru PF
Informatii despre baza de date CEDAM
Cum se suspenda contractul RCA ?
Incetarea / desfiintarea / denuntarea contractului RCA
Restituirea primei de asigurare RCA
Fondul national de protectie
Suspendarea inmatricularii
Informatii despre ITP
Plata si livrare
Despre noi
Cum preluam o comanda si metode de plata explicate
Mandatul de brokeraj
Legea 191/2015 - Completari la Legea PAD
Informatii despre polita PAD
Ce fac in caz de dauna PAD ?

RCA Ieftin

De incredre din 2007!
Consultanta online din 2007!
2018.2
Program Marti : 00.00 - 24.00             PREVENTIV Insurance Broker_RBK-754
  • MyAccount
  • Dauna PAD


    4 oferte de asigurare
    cu un singur calcul
    Livrare pe email
    in scurt timp dupa confirmarea platii
    Plata online cu cardul
    sau prin transfer bancar
    1. Ce trebuie sa fac in cazul producerii unui risc asigurat PAD ?

    1. Trebuiesc anuntate imediat autoritatile competente! Primul pas în cazul producerii unui dezastru natural (cutremur, inundatie sau alucecare de teren) este contactarea institutiilor apropiate de locul producerii acestuia. Acestea vor constata, vor declara starea de dezastru si vor delimita zonele de calamitate pentru orice eveniment cuprins in riscurile asigurate. Autoritatile carora trebuie un asigurat PAD sa se adreseze sunt:
    • Unitatile judetene I.S.U.
    • Primaria localitatii unde se afla locuinta asigurata, prin Serviciul Voluntar de Situatii de Urgenta S.V.S.U./ Comitetul Local de Situatii de Urgenta C.L.S.U.
    2. Se solicita autoritatilor anuntate intocmirea procesului verbal (in caz de alunecare de teren sau inundatie) care atesta producerea evenimentului asigurat.
    3. Asiguratul trebuie sa ia masurile necesare pentru limitarea pagubei si prevenirea degradarilor ulterioare.
    4. Asiguratul contacteaza de indata asiguratorul care a eliberat PAD, nu mai tarziu de 60 de zile de la data producerii evenimentului asigurat, pentru avizarea daunei. Avizarea reprezinta instiintarea din partea asiguratului privind producerea unui risc asigurat iar formularul de avizare poate fi descarcat de aici. In urma avizarii scrise sau telefonice, societatea care a incheiat polita PAD va deschide un dosar de dauna.
    5. In termen de maximum 5 zile, un inspector de dauna va veni la locul producerii evenimentului pentru a constata daunele reclamate. Impreuna cu acesta, se va completa un proces verbal de constatare. Procesul verbal de constatare este documentul in care se consemneaza daunele suferite de locuinta asigurata in urma producerii unuia dintre riscurile asigurate. Acesta va fi completat si semnat atat de catre inspectorul constatator, cat si de catre persoana asigurata, la locul producerii evenimentului. Procesul verbal se intocmeste in doua exemplare, un exemplar fiind inmanat beneficiarului politei.
    Inspectorul de dauna poate solicita acte suplimentare dupa efectuarea constatarii sau poate oferi asiguratului informatii asupra pasilor de urmat pentru finalizarea dosarului de dauna.
    Inceperea lucrarilor de reparatie a locuintei poate fi efectuata numai dupa ce avariile au fost constatate de catre un inspector de dauna.




    Aplicatia RcaPedia